هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۲۸ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۸

شهید گمنام!

به نام که رسید

گمش کرد

شهید گمنام!


پ ن : فردا تشییع جنازه شهدای گمنام فراموشتون نشه 
فردا فقط روضه علی اکبر می چسبه 
بالا بلند بابا ...
...

پ ن : ... بالارو فقط اهل دلا می فهمن 


حال دلمو باید بپرسی از محاسن سپیدم ...
۹۳/۰۵/۲۸

نظرات  (۴)

۲۸ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۶ چشام دریاست ...


بالا بلنده بابا
گیسو کمنده بابا
اگه تو بری  تو این غریبی ، دل به کی ببنده بابا ...
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۷ چشام دریاست ...
هوای حـرم ...

هوای حرم ...

 هوای شب جمعه زد به سرم ...
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۴ چشام دریاست ...

بده شب جمعه تو کرببلا

نفس نزنم نفس نکشم

بدون تو یا سید الشهداء

لباس غمت به قامت من

صدا زدن تو  عبادت من

اگر بشود به لطف شما

زیارت شش گوشه قسمت من

حسین آقام،حسین آقام

۰۴ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۱۶ محرم سرباز کوچولو
...
روزشهادت امام جعفر صادق ع خدا روزیمون کرد تسیع جنازه شهداى مدافع حرم اونم حرم آقا امام رضا ع شرکت کنیم 
شهداى حرم تا حرم...
....
جایتان خالى دعاگوى همه دوستان بودیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">