هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۴۲

کنسرت ها

در و دیوار 

پر شده است از

تبلیغات کنسرت های 

رنگی و جورواجور...

وسط بلوار تابلوی کوچک یک شهید

از میان چند درختچه اصلاح شده!

خیره مانده است به بیلبوردهای شهر...


کاش ساختمان وزرات ارشاد نداشتیم

تا جای ان در زمینش

سیب زمینی می کاشتیم

لااقل در کشاورزی

خودکفا می شدیم


۹۲/۱۲/۱۷

نظرات  (۳)

شهدا شرمنده ایم....

با سلام

وبلاگ نویس عزیز مطلب شما از طریق"آزادمهر" در گلدون وبلاگی حرف تو نشر داده شد.

باتشکر

مگه کنسرت اشکالش چیه؟ 30 سال به موسیقی ایرانی مجال ندادیم،  موسیقی سخیف غربی از طریق ماهواره‌ها فکر و ذکر جوونامون شد. بسه دیگه این همه تنگ نظری.
پاسخ:
اشکال از کنسرت نیست 
اشکال از آدمای کنسرته 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">