هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۰۴ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۵۸

تضاد بی معنا

وقتی برای همه ابزار باشی 

نمیدونی 

خوشحال باشی یا ناراحت 

راضی باشی یا ناراضی 

چه تضاد بی معنایی

۹۳/۰۳/۰۴

نظرات  (۹)

۰۴ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۲۲ فانوس جزیره ...

شهادت امام موسی کاظم علیه السلام بر شما بزرگوار تسلیت باد ، حضرت می فرمایند :

کسی که جوانمردی ندارد، دین ندارد; و هر که عقل ندارد، جوانمردی ندارد. به راستی که با ارزشترین مردم کسی است که دنیا را بری خود مقامی نداند، بدانید که بهای تن شما مردم، جز بهشت نیست، آن را جز بدان مفروشید.

سلام علیکم
التماس دعا
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
سلام علیکم

خیلی ممنونم 
یا حق

ما هممون ابزاریم ، مگه نه؟؟؟

خوبه که برا بقیه ، ابزار رسیدن به خوبی ها باشی...

 

 

پاسخ:
چه عرض کنم!
کاش ابزار رسیدن به خوبی ها بودیم...
ملت با ما عقده گشایی میکنند...

امام حسین (ع):  آگاه‌ باشید که‌ یکی‌ از" نعمتهای‌ الهی"‌ بر شما حاجات‌ و نیازهای‌ مردم‌ به‌ شما است‌.

شما اگه ابزاری برا رفع نیاز مردم ، نعمت بزرگیه که ...

پاسخ:
کاش ...
یعنی چی ملت عقده گشایی میکنند؟؟



پاسخ:
...

نمیدونم معنی این سه نقطه چیه ولی به نظرم هرچی هست دردناکه.

به اونایی که عقده گشایی میکنند باید گفت:

امام صادق(ع) ‌فرمود: خداوند متعال می‌فرماید: با من اعلام "نبرد "کند کسی که بنده مومن مرا اذیت کند  و از

" غضب "من ایمن باشد کسی که بنده مومن مرا گرامی بدارد...

البته اگه باعث عقده گشایی هستی نو این روزگار کلاتو باید بندازی تا عرش...افتخاریه ها.....

بسم الله

مهدی جان

پل صراط

چشمان توست

از چشمت که بیفتم

روزگارم جهنم می شود

اللهم عجل لولیک الفرج

دعوتید.

سلام
هعی ماکه نفهمیدیم فرمانده ابزار چی چی شدن؟؟؟؟
الله علم...
انشاالله ابزار رسیدن به خدا باشید...

پاسخ:
سلام 

بازمم خوبه فرمانده سلامارو جواب میدی!

بازم میفهمیم که هستی....

پاسخ:
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">