هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۷

اینجا حرم...

اینجا حرم

همه را می بینم

جز امام را!




پی نوشت:

بی تعارف

کنار ضریح

اول یاد شما بودم

شما که التماس دعا نوشتید

این چند روز....

۹۳/۰۳/۱۹

نظرات  (۵)

۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۶ محمد حیدریان
وبلاگ زیبایی است
به ما همسر بزنید
پاسخ:
سلام
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۷ محرم سرباز کوچولو
بجز نقطه چین چیز دیگری به ذهنم نمی رسه!!!!!!
....................................
زیارت قبول
پاسخ:
ممنون
برای همه ی آن هایی که این روزها دلشان آنجاست دعا کنید، مخصوص دعا کنید...
پاسخ:
دعاگو بودم 
یا حق
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۳ چشام دریاست ...

کسی قدم به حرم بی مدد نخواهد زد

بدون واسطه دم از احد نخواهد زد

گدای کوی رضا شو که این امام رئوف

به سینه ی احدی دست رد نخواهد زد....

التماس دعا

پاسخ:
سلام 
دریای چشمانتات زیباست 
یا حق
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۷ محرم سرباز کوچولو
سلام دوستان بروزیم با
خاک بر سر MANOTO !!!همگی دعوتین کلیک رنجه بفرمایین

پاسخ:
سلام
ممنون 
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">