هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۳۱ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۲۱

مثل خواب

عشق مثل خواب است

گاهی شیرین مثل رویا

گاهی وحشتناک مثل کابوس.

۹۳/۰۳/۳۱

نظرات  (۵)

با سلام
از شما دعوت می شود تا از وبلاگ و وبسایت مشاوره دیدن فرمایید
با تشکر
moshavermental.avistak.com
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۹ محرم سرباز کوچولو
عشق فقط یکى است ان هم عشق به خدا و اهل بیتش که شیرینه 
مابقى رو خط باید کشید که هوس اند و بس!

اگر خدا عشق به انسان ها را دوست نداشت، آن را نمی آفرید...

عاشقی گر زین سر و گر زان سر است

عاقبت ما را بدان سر رهبر است

۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۴ چشام دریاست ...

گاهی شرار شرم است و گاهی شور شیدایی است ...

این آتش از هر سر که برخیزد تماشایی است ...

سلام فرمانده!
اوه اوه سرباز کوچولو خیلی خیلی داری جلو میری اللهم بیربیر
عشق به خدا جای خودش
اما
خیلی کلی میگید!!!!!عشق زمینی که میگد هوس اند مقدمه ای برای رسیدن به عشق حقیقی اند ودر واقع محرک قوی و موثری هستند
المجاز قنطره الحقیقه... عشق زمینی پلی است برای رسیدن به حقیقت
از رهگذر همین عشقی که میگید... است میتوان به شگفتی های خلقت در عالم وادم به عشق خالق  همه زیبایی ها رسید

البت نباید از رهزن بودنش غافل شویم

به جهان خرم از انم که جهان خرم از اوست
عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
پاسخ:
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">