هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۰

ترک یا توبه

توبه میکنم

اما ترک نه!

کاش یکی حالی ام کند

ترک کردن 

توبه است!

نه قول و

گریه و زاری!


۹۳/۰۴/۰۲

نظرات  (۹)

۰۲ تیر ۹۳ ، ۲۱:۰۶ چشام دریاست ...

گاهی انسان در زندگی به نقطه ای می رسد که فقط خودش 

می تواند یک سری مسائل را به خودش حالی کند و لاغیر...

و اتفاقا همین نقطه ، بزنگاه تاریخی زندگی اوست ،

که خدا منتظر تصمیم  او  می ماند ...!

 

 

۰۲ تیر ۹۳ ، ۲۲:۵۲ چشام دریاست ...

خدای مهـــربان من:

همیــــشه جایی در حوالی دلتــنگی من جــاری

می شــوی…


جــاری می شــوی در ابـــریِ چشــمانـــم…



و می بـــاری آنقــدر تا زلال شـــوم…



تا آســمانی شــود هــوایِ دلــم…


آنقــدر که با همـــه روحـــم حــس کنـــم…



داشتــــن تو …


می ارزد…


 

به تمـــام نداشــته هـــای دنیــــا…


می ارزد…،می ارزد…



خیلی زیبا
۰۳ تیر ۹۳ ، ۲۱:۴۱ محرم سرباز کوچولو
کاش ىکى هم حالى ام کند و هم حالم را بگیرد!!
و آن ىکى فقط تویى خداى من!
توبه کردم  که دگر می نخورم هیچ دگر
به جز از امشب وفردا شب وشب های دگر

ای دل غافل! این چه توبه هست که توکردی!!!

 

"هتک حرمت دودخترمسیحی به دست داعش"

داعش در جدیدترین جنایت خود ، اقدام به هتک حرمت دو دختر مسیحی در موصل کرده است:

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9745

 

"لبخند گرگ ها"

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9746

توبه جز ترک کردن نیست و در مورد مسائل دین و مبارزه با نفس احساس صرفا یک توجیه ست برای دوری از عذاب وجدان در حالی که خدا جز توبه واقعی را نمیپذیرد  که همان ترک گناه ست

۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۲ چشام دریاست ...
خدایا
بوی رمضان می آید ...

بوی نبرد انسان با نفس ...

دنیا ، یادم تو را فراموش ...

۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۷:۱۰ محرم سرباز کوچولو
سلام بروزیم
همه دعوتن حتی شما
msknjn.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">