هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۲

روزه دل

روزه دل

دل کندن از تو و

یک دنیا من است!

۹۳/۰۴/۰۸

نظرات  (۸)

۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۸ معصوم منتظر
..

مارا به دعا کاش نسازند فراموش

رندان سحرخیز که صاحب نفسانند ...

یا علی.

سلام علیکم...

دعوتید به تولد یک غریب بی کس تنها.

عاقبتتون بخیر.

پاسخ:
سلام علیکم 
سلامت باشید 
حتما
یا حق
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۲:۴۰ چشام دریاست ...
+

کاش بتوانم  روزه دل بگیرم ...

...

کاش ...



آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری
سلام
به یاد اون هایى که تا دیروز بودن اما حالا مهمون یه سفره دیگه اند!
خیلى براشون دعا کنیم!
حتما یه روز نوبت ما هم میشه.
اللهم اغفر للمومنىن والمومنات والمسلمىن والمسلمات والاحىا والاموات
موفق باشىن
پاسخ:
سلام 
خدا رحمتشون کند 
یا حق
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۸ فانوس جزیره
 اینک به عشق عفو کریمانه آمدم
شرمنده ام ببخش که تاخیر داشتم


سلام علیکم
رمضان ، ماه بندگی خدا بر شما بزرگوار مبارک
لطفا ما را ویژه دعا کنید
عاقبتتون بخیر
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۶:۰۵ تازه وارد
سلام
عجبى به روز شدین,
ولى چرا جواب نظرات رو نمیدین؟

پاسخ:
سلام 
بعضی اوقات سکوت خیلی خوب است 

۰۹ تیر ۹۳ ، ۰۱:۱۳ آرمین حورمندیان
من همیشه مطالبتون رو میخونم
و از قلم زیباتون استفاده میکنم
واقعا خسته نباشید
پاسخ:
سلام 
ممنون 
التماس دعا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">