هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۷

لباس مهمونی...

مهمونی شروع شده و ما هم لباسمون آلودست...





میگن بچه تو مهمونی لباسش کثیف میشه 

بیشتراز اینکه خودش نگران لباسش باشه 

مادرش نگران لباسشه

کاش برای این مهمانی هم مادرمون زهرا 

نگران لباس ما باشه 

و عوضش کنه...

۹۳/۰۴/۰۹

نظرات  (۳)

۰۹ تیر ۹۳ ، ۲۳:۰۲ چشام دریاست ...
کاش لایق شوم شفاعتت را بانو ...
آاااااااه...
۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۷:۵۲ محرم سرباز کوچولو
اىن پستتون منو ید استاد پناهىان انداخت...
خداحفظشون کنه
موفق باشىن.
پاسخ:
دفیقا از همونجا الهام گرفته شده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">