هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۰:۱۱

تشنه تر از همه ...

ما روزه دارها به فکر لب تشنه ی توییم 

ای تشنه تر از همه ی تشنه ها ...

۹۳/۰۴/۱۰

نظرات  (۱۱)

۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۵ چشام دریاست ...

  آقا مرا به کشتی ات راه می دهی ...؟

         ای تشنه لب تر از همه تشنه ها ، یا حسین ...

یا حسین ...

بی ربط نوشت:

(خوشم میاد خیلی وقته جواب این "چشام دریاست" رو ندادین !
اون وقت اولین نفری هم که میاد نظر میده ، شعرم میگه ، همینه،چه اعتماد به نفسی داره(!!

۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۲:۴۳ محرم سرباز کوچولو
با دقت!
چه دقتى!!!!
اگه همه همین قدر دقیق بودن الان کلمه اى بنام تحریم نبود!!!

فقط دعا همین!
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۳:۳۸ تازه وارد
نظراى به این خوشکلى میده" چشام دریاست"حالا هرکی هست.
نظراتش دهن همه رو میبنده,جواب ندارن ...
فکر میکنم شخصیت جالب و دوست داشتنى داشته باشه که بدون توقع نظر میده
,مثل من نیست،چرا "با دقت "بهش توهین کرده؟
با دقت حسود!

۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۵:۳۸ آرمین حورمندیان
چه جالب...!
دقت کریدن که ممکنه
"چشام دریاست" و "بادقت" و "تازه وارد"
همشون یه نفر باشن!!!!

تازه ممکنه همون یه نفر "...." باشه!!!
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۶ تازه وارد
چه کارآگاه گجتى شده حورمندیان!
لااقل من میدونم که خودم کى هستم,من تازه واردم 
خیلى وقتا هم نظر نمیذارم,فکر کنم از Ip هم برا صاحب وبلاگ مشخصه.


۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۴ فانوس جزیره
سلام علیکم
دعوتید به دیدن :

پیش اکران فیلم
اینجا شهر دیگریست

راجع به دو روز آخر زندگی امیر المومنین علی (علیه السلام)

به کارگردانی: احمدرضا گرشاسبی

با حضور عوامل فیلم و اهل قلم

زمان:  دو شنبه مورخ 93/4/17 ساعت 16
جهت ثبت نام به وبلاگ فانوس جزیره مراجعه نمائید :
  azf06.blog.ir

بزرگواران وبلاگی می توانند با دوستان و خانواده خود تشریف بیاورند.

لطفا رسانه باشید و با انتشار اول پست به دوستانتان و هم لینکی های وبلاگتان اطلاع رسانی کنید تا فیلم با جمعیت مناسب وبلاگی ها اکران شود .
بابووووو چه خبره!
بنده از دقت خودم صرف نظر میکنم!
شرمنده






۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۴ چشام دریاست ...
در جواب آرمین:
همچنان در پاسخ دشنام می گویم سلام
عاقلان دانند ، دیگر حاجت تفسیر نیست


در جواب تازه وارد:
راز مرا از چشمهایم می توان فهمید
این گریه های ناگهان از ترس رسوایی است ...

در جواب با دقت :
موسیقی سکوت ، صدایی شنیدنی است
بگذار گفتگو به زبان هنر شود ...

۱۲ تیر ۹۳ ، ۰۵:۳۴ محرم سرباز کوچولو
ب این مىگن آغاز دومینوى جنگ روانى!!!!!
ب چشام دریاست پیشنهاد مى کنم هوشمندانه مقاومت کنى!!!!
موفق باشین.
 یک گوشه میروم وفقط گریه میکنم


حالا که کربلا ی تو روزی من نشد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">