هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۹:۵۲

درگذشته ام...

من در گذشته ام

در گذشته ام ...

۹۳/۰۴/۱۱

نظرات  (۱۰)

سلام

از آگهی های استخدامی جا نمونی ... [گل]
پاسخ:
salam
....!!!!!!!!!!!
۱۲ تیر ۹۳ ، ۰۵:۳۷ محرم سرباز کوچولو
گذشته ,گذشته !
در زمان حال زندگى کردن و ب آینده امیدوار بودن و از گذشته درس گرفتن ب انسان کمک میکنه تا از زمانش استفاده ببره و موفق شه....
و
موفق باشین.
پاسخ:
متاسفانه برای من نگذشته...
۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۲:۵۱ محرم سرباز کوچولو
نمی دونم 
شاید برای خیلی ها نگذشته و شعار دادم!!!
اما برای جبران وقت گذاشتن ارزششو داره ...
نه برای حسرت و رکود که این خود در گذشتنه! یه جورایی مرده متحرک بودنه...
موفق باشین.
پاسخ:
احسنت 
مرده متحرک ...

اما من درگذشتم
از گذشته ام...!
پاسخ:
جالب بود ... 
البته نوعی که من خوندم 
شاید منظور شما فرق کنه!
۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۷:۵۰ محرم سرباز کوچولو
سلام 
براى رهاىى از مرده متحرک بودن یاد خداست و اهل بیت اوست که ب آدم نه انسان انرژى مى ده!
و باعث حرکت و پویایى مى شه 
یه پیشنهاد برنامه راز شبکه 4 رو وقت کردین حتما دنبال کنین, البته شما خودتون استادید محض اطلاع ب ساىر دوستان عرض کردم ...
چه خوبه تحرک رو درجهاد در راه خدا داشته باشىم...
جنگ نرم زمینه ساز جنگ سخت داعش و امثالهم است ...
خیلى جار زدم !
موفق باشین آدم هاى زنده...
پاسخ:
سلام علیکم 
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۷ تازه وارد
گذشته ها گذشته،اما بدیش اینه که فراموش نمیشه 



پاسخ:
نگذشته...

سلام دعوتید به مطلب

شاید آخرین نفس

پاسخ:
سلام علیکم
ممنون
کاملا مشخصه که بعضی ها تو گذشته هاشون مردن...

چه ساده هستن آدم هایی مثل این محرم که فکر می کنن با این حرفای امیدوار کننده و حرف از معنویت زدن،می تونن به بعضی ها کمک کنن!

جناب محرم! زحمت بیهوده نکش... بعضی ها آردشون رو بیختن و الکشون رو آویختن!!! دیگه این حرفا کمکی بهشون نمی کنه....!
پاسخ:
این تیکشو یادت رفت شاهد ماجرا 
مردن و به گورشونم کردن !!!

...
یا حق 

۱۴ تیر ۹۳ ، ۲۲:۲۶ محرم سرباز کوچولو
راس مى گى شاهد !!!
هر کس که ب فکر خودش باشه و ب قول معروف هر کیو تو گور خودش مى خابونن میشه دنیاى مردگان!!!!
خوب شد سادگى بچگونم رو بیادم آوردى ممنونم.
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۷ محکوم گذشته
دلم گرفته...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">