هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۱۶ تیر ۹۳ ، ۰۴:۰۱

ریا...

بس که ریا کردیم 

مردم بجای ما از خدا برامون طلبکار شدن....

۹۳/۰۴/۱۶

نظرات  (۲)

۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۸:۲۰ تازه وارد
سلام,
از صبح چند بار اومدم اینجا ,رو این پست هم فکر کردم,اما نفهمیدمش,
یعنی چى؟
یعنى ناراحت میشین که مثلا اگر بقیه براتون دعا کنند؟!
پاسخ:
سلام 
ناراحت میشم بقیه فکر میکنن آدم خوبی ام برام دعا میکنن 
و وقتی دعاشون نتیجه نمیده به خدا گله می کنن 
...
۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۲ تازه وارد
حرفتون رو قبول ندارم.
هیشکى خوب نیست,به خاطر همین باید برا هم دعا کرد,
محاله دعا نتیجه نده,ماها نمیبینیم.خوش به حالتون که دعاى بقیه پشت سرتونه ...

 با زبانى که گناه نکرده اید,دعا کنید ... و هیچ کس با زبان دیگرى گناه نکرده است ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">