هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۲۰ تیر ۹۳ ، ۲۱:۱۴

اقرار میکنم...

میشه نگام کنی ، راحتشه زندگیم

چشم برندار ازم ، می پاشه زندگیم 

هرکس بجز تورو ، انکار میکنم 

من عاشق توام ، اقرار میکنم 

...

اقرار میکنم ، بیاد تو هنوز 

هم سخته خواب شب ، هم خنده های روز...

از تو حواسمو ، هی پرت میکنم

با قلب بی کسم ، هی شرط میکنم 

...

۹۳/۰۴/۲۰

نظرات  (۲)

۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۰ محرم سرباز کوچولو
واقعا زیبا بود واسه همین حرفی برای گفتن نمی مونه!
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۸ فانوس جزیره
امیر المومنین علی (علیه السلام) :
خداوند روزه را واجب کرد تا بوسیله آن اخلاص خلق را بیازماید.
نهج البلاغه - حکمت 252


سلام علیکم
طاعات قبول
میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) بر شما بزرگوار مبارک ، ان شاالله عیدی شما دعوتنامه زیارت بقیع باشد ...
التماس دعا
عاقبتتون بخیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">