هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۵

شــب قــدرم حســینه...

تـــو شبـــهای غریـــبی ، مــه بــدرم حســــینه

حـــالم ببــین خـــدایا ، شــب قــدرم حســـینه 

شــب قــدرم نگــاه کــن ،شــده قــلبم پر احســاس

روزی ســال مــارو ، بــده از دســت عبــاس

۹۳/۰۴/۲۵

نظرات  (۳)

۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۴:۳۴ ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان

**بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏**

اللهمّ نَبّهْنی فیهِ لِبَرَکاتِ أسْحارِهِ و نوّرْ فیهِ قلبی بِضِیاءِ أنْوارِهِ و خُذْ بِکُلّ أعْضائی الی اتّباعِ آثارِهِ بِنورِکَ یا مُنَوّرَ قُلوبِ العارفین


خدایا آگاهم نما در این ماه از برکات سحرهایش، و روشن کن در آن دلم را به پرتو انوارش، و بگمار تمام اعضاء و جوارحم را به پیروی کردن آثارش، به نور خودت ای روشنی بخش دل‌های عارفان.


divare-majazi.blog.ir

۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۴:۳۹ محرم سرباز کوچولو
ای که حاجت ز حسین می طلبی دقت کن
پرچم شاه به سمت حرم عباس است
حضرت زهرا سلام الله علیها:

اِنَّ السَّعیدَ، کُلَّ السَّعیدِ، حَقَّ السَّعیدِ مَن أحَبَّ عَلِیاً فی حَیاتِه وَ بَعدَ مَوتِه؛

همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دوران زندگی و پس از مرگش دوست داشته باشد.

امالی(صدوق) ص182

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">