هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۰۵ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۸

کمی صراحت...

آشغال بوده ام
خدا به اتش کشید مرا
بوی بدش به کنار
ولی شده ام
نور برای کسانی
در تاریکی ها...

۹۳/۰۵/۰۵

نظرات  (۸)

۰۵ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۱ علی عباس نژاد
 هیچ حکومت و حاکمی بعد از ندامت و توبه ی خطا کار اون رو رها نمی کنه به غیر از خدا که تا بندش توبه کرد گناهانش رو به خوبی تبدیل می کنه ! به ما هم سری بزنید.
سلام،چه حرفاى ناامیدکننده اى,ناشکرى بد دردیه.تعجب میکنم از حرفتون,آشغال؟!این ناشکرى بزرگیه.
خدا بعضیا رو به وسیله بعضى دیگه امتحان میکنه,برا رشد...اما ماها معمولا دیر میفهمیم یا اصلا نمیفهمیم .
پاسخ:
...
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۳ چشام دریاست ...
تواضع این مدلیش هم خوب نیست دیگه ...
پاسخ:
...
نبودید.
اما...
نشوید!

نه نور و نه ...
پاسخ:
...
نا شکری نکنید ،
هوای هدیه ها را داشته باشید!


برگرفته از وبلاگ سخن عشق:http://sokhan-eshgh-man.blog.ir/

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۰۷ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۷ گــــــــــــــــم گشته
آخر جمله عاقبت بخیریه!!
نگاه ها که متفاوت باشه یکی ناامیدی میبینه یکی عاقبت بخیری!
سلام
امیدوارم آدم باشین !
خدا آدم هاشو آتیش می زنه تا چراغ راه باشن برای آنان که لایق هدایت اند.
عیدتون مبارک
براتون رزوی موفقیت می کنم.
التماس دعا دارم.
سلام 
پاسخ:
سلام علیکم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">