هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۱۹ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۹

تو هم رفتی حالا که بی لشکرم...

وقت جدایی رسید 

باد مخالف وزید 

...

پشت و پناهم شکست 

پشت سپاهم شکست 

....

از جان خود سیرم ای خدا

من بی او می میرم ای خدا



پ ن : وقتی بد باشی هر حرفی بزنی باور میکنن 

خدارو شکر 

۹۳/۰۵/۱۹

نظرات  (۴)

+++
نخیر دادا!
وقتی بد باشی حرفاتو باور نمیکنن
لابد خوبی که حرفاتو باور کردن
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۵ محرم سرباز کوچولو
...
این حس شما نشون از شکسته نفسیه...
شکستن و خرد کردن نفس ...
نفسى که براى اینکه خدا رو باور کنى باید خردش کرد تا همه باورت کنن ...
ممنون از متن و دلنوشتتون به دلم نشست ...
موفق باشین.
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۶ فانوس جزیره
سلام علیکم
باور که نه ، راست آری
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">