هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۲۴ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۱۴

باخته...

مگذار درد دل کنم و درد سر شوم...

۹۳/۰۵/۲۴

نظرات  (۱۳)

ترسم که اشک، در غم ما پرده در شود،
وین راز سر به مهر، به عالم سمر شود...
..................
پاسخ:
...
سلام
درد رو از هر طرف بخونی بازم درد داره ... اما
پنهان کردن درد زیباترین نمایش ایمان است.
در ضمن این سه نقطه های شما خیلی آدمو کلافه می کنه...گفته باشم...
پاسخ:
سلام
ما که دردی نمیبینم شما میبینید نشون ماهم بدید !
...
...
یا حق 

دردها دیدنی نیستن...کشیدنی ان
حتی برای نمایش ایمان...
ایندفه دوبار سه نقطه گذاشتین...
سلام
همون حنانه ام اشتباهی سلام رو به جای اسمم نوشته م...
حنانه!
اگه میدونستی معنی سه نقطه چی میشه
میگفتی همش واست سه نقطه بذاره
 سلام
میم شین چی میشه؟؟؟ معنی سه نقطه...
این سه نقطه های... کلافه کننده... و سردرگم...
خوبه تو پست نوشتن 
مگذار درد دل کنم و درد سر شوم...
اگر چیزه دیگه بود چی میگفتید!!!!
 سلام 
ناشناس ایشون که فقط اینجا سه نقیه نمیذاره...
همیشه و همه جا سه نقطه میذاره...
یعنی سه نقطه های ایشون همه جا این معنی رو میده مگذار درد دل کنم و درد سر شوم...
؟؟؟؟؟؟؟
چه مسخره  بازى شده نظراى این پست,متاسفم.

اه اه
سلام
آقا یا خانم تازه وارد اینجوری نیست،لطفا اینقد سریع برای دیگران متاسف نشید.
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۶ چشام دریاست ...

اینجا پست 313 ام است ...

 

فأین تذهبون؟؟

فأین نذهب؟؟

 

...

...

...

۰۴ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۱۲ محرم سرباز کوچولو
سه نقطه!!!
براى من که نقطه چین ها همیشه نمایانگر حرفهایى اند که نمى تونم بزنم ...
حرف هایى که ناى زدن براى من نمى مونه...
و زندگى رو نقطه بارون مى کنم از این سه نقطه ها...
.......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">