هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۳

از عشق من

امروز از کسانی متنفرم

که دیروز عاشقشان بودم

پس بیا و از عشق من بترس!


۹۳/۰۵/۲۷

نظرات  (۹)

۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۶ چشام دریاست ...
+
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۵ محرم سرباز کوچولو
......
عشق.......
.......
عشق رو تو آیه 152 سوره بقره دیدم
یه عشق دو طرفه ......
موفق باشین.
در جواب حنانه
من نمیگم بهت معنیشو
از خودش بپرس
امروز از کسانی متنفرم

که دیروز عاشقشان بودم

پس بیا و از عشق من حذر کن!

بنظرم اینجوری قشنگتره اخوی

سلام
آقا یا خانم میم شین میشه لطف کنید و خودتون بگید؟
صاحب وبلاگ فکر نکنم بگن در نهایت لطف احتمالا یه سه نقطه دیگه بذارن…
و در جواب این پست:نفرین به دلها که همیشه جایی گیر می کنن که جایی ندارن.
پس به نظر من ازهمون اول  دل جایی گیر نکنه بهتره!
حنانه!
دلت پره !
من نمیگم میبینی که دیگه برات سه نقطه نذاشته اگه بگم ناراحت میشی
پس بیخیال
سلام
مثل اینکه قضیه داره جالب میشه...
نه دلم پر نیست...
یعنی چی اصلن این حرفها...
من قد شماها سواد ندارم....
من اصلن متوجه نمیشم...
ناراحت نمیشم بگو...
لطفا بگو...
به به چقدر آنلاینی حنانه!
شومام سه نقطه ای شدی که؟!
چرا انقدر سه نقطه میذاری؟
اونقدرام مهم نیست معنیش وقتتو تلف نکن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">