هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۲۸ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۹

شهید گمنام

تمام گرفتاری های ما

در همین نام ها هستند

و  این را شهید گمنام

خوب فهمیده است!



۹۳/۰۵/۲۸

نظرات  (۹)

سلام
ساحت شهدای گمنام بسیار مقدستر از اینه که من بخام تو این پست با شماها کل کل کنم.اما :
در جواب میم شین ما فسفر نداریم بسوزونیم،همه فسفرها مال شما و امثال شماهاست،ما ازین نعمت محرومیم.
در جواب تازه وارد بیکاری خیلی خیلی بهتر از پریدن وسط بحث دیگرانه و همچنین نظر دادن وقتی کسی نظری ازتون نپرسیده !!!!
ایندفه من براتون متاسفم.

اى بابا,تو وبلاگ که محل عمومیه نظر گذاشتن آزاده,نیاز به پرسیدن نظر بقیه نیست.
متاسفم که منظور صاحب وبلاگ رو از سکوتش نمیگیرى.خودتو بیش از این ضایع نکن...

اصلن من نمیخام بدونم شما مشکلی داری؟؟؟؟
درضمن لازم نیس شما وظیفه تشخیص ضایع شدن منو به عهده بگیری.
کاملا واضحه که خوددرگیرى دارى...

من تو این پست بیشتر از این ادامه نمیدم به خاطر شهدا
،تو پستهای آینده انشاالله اگه عمری بود و منم اومدم جوابتونو میدم…شماهم این قدرت های تشخیص!!!،وظیفه شناسی تون!!!،سه گزینه ای هاتون!!!،تاسفهاتون و البته سه نقطه هاتون رو همراتون بیارین.
همه ی اجرها در گمنامی است
برای حنانه بعد مینویسم!
سلام
آقای یا خانم میم شین و آقا یا خانم تازه وارد من معذرت می خوام که این سوال رو مطرح کردم ببخشید اما بین بحث های ما یکی دیگه ضربه خورد که دیگه باهام حرف هم نمیزنه...
بحث بسته شد.
باشه
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۲۸ محرم سرباز کوچولو
...
به یاد شهید سید مرتضى آوینى!!!
گاهى وقتا احساس مى کنم شهید گمنام از هر نامى برام آشناتر و ..
...
الهى و ربى من لى غیرک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">