هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

"دست از پا درازتر برگشتن"

ضرب المثل خوبی نیست

بهش فکر نکن!



پ ن : بار الهی جرات ما را سر و سامان بده
۹۳/۰۶/۱۰

نظرات  (۴)

۱۱ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۰۹ فانوس جزیره
امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند :
ظلم قدم را می لغزاند، نعمت ها را سلب می کند و امتها را به نابودی می کشاند.
غررالحکم . ح 1041

سلام علیکم
ان‌شاالله که هیچ وقت ظلم نکنیم
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
سلام 

سخته... وقتی دست از پا درازتر برگشتم!!!!

به روزم....
...
این روز ها دستم از پایم دراز تر است در درگاه خدا ...
پخدایا دستمو بگیر نذار اشتباه برم
جز در خونتوت تو بگو کجا برم ؟؟؟
الهی و ربی من لی غیرک.
سلام ببخشید که اسپم دادم
یه هدیه ویژه برای کاربران بیان وجود داره اونم به مناسبت تولد امام رضا، جایزش هم ایناست:

برای یک نفر: طراحی کامل یک قالب وبلاگ بیان

برای پنج نفر: یک قالب اختصاصی

برای سه: نفر ویرایش قالب


اگه دوست داشتی شرکت کنی، کافیه توی این مطلب ( http://m-nazari.ir/post/gift-for-bayan-users ) یه دیدگاه با شرایط ذکر شده بنویسی... دوست داشتی میتونی به اشتراک هم بزاری تا دوستان هم استفاده کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">