هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۱۷ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۲۳

آقا جان...

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد 

وجود نازکت آزرده گزند مباد 

سلامت همه آفاق در سلامت توست 

به هیچ  عارضه شخص تو دردمند مباد

۹۳/۰۶/۱۷

نظرات  (۵)

۱۷ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۲۶ عرشیا طهرانی
سلام وب جالبی داری امیدوارم به چت روم و وبلاگ اصلی ماهم سر بزنی ارزو موفقیت برات دارم .فعلا روز خوش باز هم بهت سر میزنم اگ خواستی تبادل لینک هم داریم تو وب اصلی نظر یا بیا تو چت ب عرشیا بگو
پاسخ:
ممنونم
خدایا تا ظهور دولت یار ، گل پیغمبر ما را نگه دار ...
پاسخ:
ان شالله 
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۳۲ فانوس جزیره
این حدیث هدیه به شما
امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
بر خواهشهای نفست غلبه کن حکمتت به کمال می رسد.
غرر الحکم.ح692


سلام علیکم
ان شاالله که به زودی عافیت کامل حاصل می شود
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۲۶ محرم سرباز کوچولو
...
سلام و عرض ادب
اللهم اشف کل مریض
........
موفق باشین.
پاسخ:
علیکم السلام 
خدایا هرچه سریعتر دست مجروح رهبر انقلاب ما ب دستان با برکت مهدی فاطمه متصل بفرما ..

پاسخ:
آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">