هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۵۵

حق الناس

حلال کنید مرا

نوشته های اینجا را می خوانید و
حق الناسی گردن ما
 می افتاده است.
۹۳/۰۶/۲۲

نظرات  (۲)

۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۱۲ مَحرم سرباز کوچولو
سلام و عرض ادب
ما هم چنان در خم یک کوچه ایم!
بروزیم با
به یاد شیخ خیاط
به مناسبت رحلت عارف شیخ رجبعلی خیاط
کلیک رنجه بفرمایین!
موفق باشین.
پاسخ:
سلام علیکم
موفق باشید 
یا حق
هه!
پاسخ:
هه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">