هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۹:۳۳

فراموشی

فراموشی بعضی روزها خیانت است

مثل روزهای جنگ...


۹۳/۰۷/۰۳

نظرات  (۳)

!افتتاح رسمی انجمن دوستداران کربلایی حسین عینی فرد!
انجمن دوستداران کربلایی حسین عینی فرد
مصادف با شهادت امام محمدتقی علیه السلام مورخ1393/7/3 افتتاح شد
مزایای ثبت نام در انجمن
1-معرفی هیئت خود در انجمن
2-اعلام مراسمات هفتگی واعلام مراسمات خاص(شهادت ها و...)به صورت رایگان در بخش اعلام مراسمات
3-اخبار جدید از حواشی مداحان وهیئت ها
4-عکس های قدیمی و جدید از مداحان مطرح کشور
5-بیوگرافی مداحان مطرح کشور
6-دانلود مداحی کربلایی حسین عینی فرد(حتی کلیپ ها ومداحی های پخش نشده کربلایی)
7-آشنایی بیشتر با مداحان شهر هاو شهر ستان های دیرگر کشور
8-آشنایی بیشتر با کربلایی حسین عینی فرد
9-وتمام مزیت های که با عضویت در انجمن خودتان متوجه می شود
شما می توانید پوستر وبنر هیئت خود در بخش اعلام مراسمات نمایش دهید
آدرس:انجمن وسایت دوستدارن حسین عینی فرد
سایت دوستداران کربلایی برای دانلود مداحی ایشون

http://dhe.rzb.ir/ انجمن دوستداران کربلایی حسین عینی فرد
http://dhe.rzb.ir/لطفا نظرات خوب خود را با ما در میان بگذارید

سلام........
ممنون از مطالب خوب شما دوست من....
یه پاتوق گرمو صمیمی با جمع زیادی از دختر پسرای ایرانی ایجاد کردیم
شما هم بیا و خوشحالمون کن
کلی امکانات رایگان و کل کل حسابی بین استقلال پرسپولیسیا و کل کل داغو جذاب دختر پسرا...کلی متنو تصویر زیبای مذهبی ،عاشقانه ،دوستانه ،فلسفی،بازی ،چت ،ارسال پست،ایجاد گروه ،نظرسنجی و خلاصه هر چی دلت بخواد..
یه عالمه دوست صمیمی منتظر شماست فقط کافیه بیای.........
چشم برا هیم دوست خوبم:)
anaface.ir
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۸ محرم سرباز کوچولو
سلام و عرض ادب
بروزیم با
عرش الهی امن است یک هفته نمی لرزد ..!
کلیک رنجه بفرمایین.
موفق باشین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">