هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۴

یا حسی...

روضه تو
امتحان ایمان است
و اشک
نمره بیست
این آزمون!

۹۳/۰۷/۲۶

نظرات  (۱)

۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۶ حــــســـن امکانی
سلام ... اگر قصد تبادل لینک با جنجال ها را دارید لطفا به لینک زیر بروید!
http://janjalha.ir/page/links

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">