هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۰۶ آبان ۹۳ ، ۰۸:۳۳

...

یک کلام ...

بابا...

مگه تو دختر نداری...

پس کی سر روی پاهام میزاری...

۹۳/۰۸/۰۶

نظرات  (۲)

۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۰:۵۵ محرم سرباز کوچولو
سلام و عرض ادب
انشالله موفق باشین
بروزیم با
چرا یزید ادعای خلافت کرد؟
سلام و عرض ادب
انشالله موفق باشین
بروزیم با
چرا یزید ادعای خلافت کرد؟

 

"علمدار"

شعربسیار زیبا از علی فانی درباره حضرت عباس:

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=3&lid=10344

 

حسین ، یک طریقت است...

فداکاری امام حسین (ع) برای تمام گوروه ها و جوامع نمونه ای عدالت از مسیر عدالت است:

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=15&lid=10343

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">