هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۷

...

دوره غصه سر اومد 

دیگه بابا از سفر اومد

۹۳/۰۹/۰۸

نظرات  (۳)

۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۲:۴۷ محرم سرباز کوچولو
...
قصه ما به س ر رسید... 
 ...
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۶ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن

تاحالا به میوه ها فکر کردید؟
دعوتید

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۰۹ آذر ۹۳ ، ۰۸:۲۶ کریم بی حرم
سلام دوست عزیز
خدا قوت میگم بهتون برا وبلاگ خوب و قوی که داری
مطالبت فوق العاده ان
انشالله هر روز بهتر از روز قبل بشین
راستی شما رو به وبسایت کاملا مذهبی کریم بی حرم دعوت میکنم و درصورتی که تمایل به همکاری نیز دارین بهم خبر بدین
التماس دعا
یا حق
www.Karimebiharam.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">