هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۱۶ آذر ۹۳ ، ۰۸:۵۰

...

تکلیف مشخص شد 

.

.

.

.

.

.

.

.

جــــــا مــــانــــــدم

۹۳/۰۹/۱۶

نظرات  (۳)

آخ جون دلم خنک شد
حقت بود 
لیاقت نداشتی داداش
پاسخ:
دقیقا 


پ ن نظر :این نظر خودم نیست والا 

سلام
رمقمان را بریده اند این روزها خدا حافظی ها
التماس دعا
پاسخ:
خیلی سخته 
رفیقان رفتن نوبت به نوبت ...
۲۲ آذر ۹۳ ، ۱۷:۰۱ محرم سرباز کوچولو
...
سلام و عرض ارادت 
خیلى ها جاموندیم... 
اما تکلیف رو فراموش نباید بکنیم...
داشتم فکر مى کردم اگه اونجا امنیت نداشت باز عطش رفتن داشتم؟!
اصلا اگه الان امام هل من ناصر ینصرنى مى گفتن باز عطش رفتن داشتم؟!
انشالله اون زمان جانمونیم... 
دعامون کنین... 
سخت محتاج زلال شدنیم... 
یاحسین 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">