هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۲۱ آذر ۹۳ ، ۱۲:۴۳

الا نوحو....

کربلا که میری رو دلت پرده میندازن 

نمیفهمی 

روضه ها از یادت میره 

پارسال این موقع روبرو گنبد بودم 

پشت سر گنبد سقا روبرو گنبد ارباب 

هرچی روضه بلد بودم از یادم رفته بود 

امسال هرچی روضه هست رو بلدم ...



پ ن : میگن امام معصوم با زبان هر آدمی باهاش حرف میزنه 

امام حسینم به من باید الان بگه 

هه 

....

۹۳/۰۹/۲۱

نظرات  (۵)

هه
پاسخ:
...
هه
بی لیاقت
پاسخ:
هه
سه نقطه خیلی جواب خوبی می باشد !!!!
پاسخ:
...
۲۲ آذر ۹۳ ، ۱۷:۰۴ محرم سرباز کوچولو
...
چو طفل گمشده از خانه دور مى پرسم 
آهاى رهگذرها کربلا کجاست... 
انشالله سال بعد پاى پیاده اربعین کربلا... 
پاک مى شویم خداااااا
پاسخ:
ان شالله 
سلام
اربعین حسینی تسلیت باد.

این هفته به روزیم با کتاب "سرود سرخ انار"

همچنین پیشنهادات شما را برای ایجاد فرهنگ کتاب خوانی پذیرا هستیم.

موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">