هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۱۵ بهمن ۹۳ ، ۰۷:۲۰

همه چیز آنجاست...

حتی فیلمش هم درد آورست 

چه رسد به واقعیت ....


پ ن : سریال همه چیز آنجاست شبکه 3 سیما

فیلم هم مهران دارد ! 

۹۳/۱۱/۱۵

نظرات  (۲)

 

"جهادآموزش می دهد"

آموزش نیروهای حزب الله توسط جهاد مغنیه:

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=11028

 

" لوتی" تازه ترین اثر رضا صادقی درباره شهدا

این کلیپ را از دست ندهید!

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=11031
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۰۴ محرم سرباز کوچولو
انشالله که هر ارزویى دارین براورده به خیر شه و صد البته عاقبت بخیر شین 
و اما 
سلام 
بروزیم با 
حق داری نیاى 
نظرات شما مى تونه خیلى مفید باشه براى جامعه اى که درش غوطه وریم 
کلیک رنجه بفرمایین 
حتى شما دوست 
گرامى 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">