هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

هیئت خصوصی دلم

حسین آرمان است و کربلا آرمان شهر

درباره بلاگ
هیئت خصوصی دلم

بیا به هیئت خصوصی دلم
که روضه خوان آن خداست
...
لبریز آه و غصه و غم گریه میکنم
بی تابمو به یاد حرم گریه میکنم
شایسته ی زیارت شش گوشه نیستم
این روزها به حال خودم گریه میکنم
...

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۵

کــــربــــلا...

امـــســال کـــربـــلـــا راهـــم نـــدادن

دارم مـــیــرم کــــــربـــلــای ایــــــران 

شـــــــــــــــاید 

فــــرجــی شـــد 

...

خـــدانـــگــهـــدار

۹۳/۱۲/۱۱

نظرات  (۱)

حضرت زهرا سلام الله علیها :
هر که خداوند را بی پیرایه عبادت کند ، خداوند برتین مصلحتش را نثار او می‌کند.
بحار الانوار - ج 70 - 249


سلام علیکم مومن
شهادت حضرتش تسلیت باد
لطفا بنده را دعا کنید
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">